HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 21 april 2012

Me, myself & I | creatieve zaterdag

Good morning! Nadat ik mezelf net heb heb verwend met een lekker ontbijtje (een exeperimentl: boterhammen met dingen die ik nog in huis had - straks plaats ik het recept) ben ik direct achter de pc gekropen want er staat een hoop op de planning vandaag! Voornamelijk creatieve en dus leuke dingen! Ik ben net begonnen met het toevoegen van een aantal foto's aan mijn webshop. Superleuk om er nu vorm aan te gaan geven.

Daarnaast zijn we, zoals je wellicht al hebt gezien, nog heel druk bezig met de Coeur Blonde Newspaper. Leuk en tevens lastig is dat we dagelijks nieuwe ideetjes bedenken die we stuk voor stuk nog willen uitvoeren (en die dus samenhangen met de krant). Afgelopen donderdag hebben we alles wat er nog moet gebeuren even opgeschreven (ik raad iedereen aan om dingen die je nog moet/wilt doen op te schrijven, geeft heel veel rust in je hoofd! ;-)) waardoor we nu een goed overzicht hebben op hoe het er voor staat. Ons streven is om de krant aankomende week af te ronden!



We hebben trouwens ook een speciale Facebook pagina voor de Coeur Blonde Newspaper aangemaakt, waar we ook alle ontwikkelingen, updates ed op plaatsen. Als je het leuk vindt, kun je deze hier liken! :)

Ook zal ik vandaag weer een aantal nieuwe berichten op Coeur Blonde plaatsen (waaronder het recept) want dat is er deze week een beetje bij ingeschoten. Kom straks dus nog even langs :) Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten